Om os

  

Når det handler om opvask og alt det, der følger med, arbejder vi løbende på at give dig fantastiske resultater.

Vi er det førende opvaskemærke på globalt plan og har ligget helt i front inden for maskinopvask i mere end 60 år.

Vores Neophos og Finish-produkter anbefales af flere opvaskemaskineproducenter end noget andet opvaskemærke. Men vi er slet ikke færdige.

I takt med at vi bevæger os fremad, vil vi fortsætte med at forbedre vores produkter, så de giver dig og din familie ultimativ ren og skinnende opvask mange år frem i tiden.

Det, der betyder mest for os, er, hvad Neophos-brugerne tænker om os.

Neophos, som også er kendt som Finish uden for Danmarks grænser, er verdens største brand inden for maskinopvaskeprodukter, og det er vores vision at hjælpe vores kunder med at opnå den renest mulige opvask.




AegBekoBoschElectroluxGaggenauHaierNeffSamsungSiemensZanussiZanussi




NachtmannSpiegelauRiedelVilleroy

Vores Neophos® og Finish®-produkter anbefales af flere opvaskemaskineproducenter end noget andet opvaskemærke.

Vores historie

Neophos er en del af Finish-brandet som er førende på globalt plan og har en lang historik som foregangsvirksomhed.

Finish blev etableret af det amerikanske selskab Economics Laboratory i 1953 og opkøbt, da J.A. Benckiser erhvervede Consumer Products-divsionen af Eco-lab Inc i 1987.

I starten af 1950’erne udgjorde den stigende anvendelse af formstøbt service en række problemer. Kaffepletter og "pletter" som følge af langsom tørring var udbredte problemer, som udgjorde et potentiale for det rigtige produkt. Eco-Lab analyserede resultater fra forskning i mejeriindustriens behov og lancerede to produkter, som skulle blive afgørende faktorer på markedet for opvask i private hjem: Electraso og et nyt stærkt produkt – Finish.

Neophos og Finish er tilsammen verdens største mærker inden for maskinopvaskeprodukter.

Vi har også en lang historik som foregangsvirksomhed – vi var de første til at lancere et biologisk pulver i 1969 og de første med 2-lagstabletter i 1995, lanceringen af den nu berømte røde Powerball i 1999 og den første trekammerformede kapsel i det 21. århundrede.

Mærket sælges nu i mere end 40 lande verden over.

De største markeder omfatter USA, Canada, Storbritannien, Italien og Tyskland med en voksende tilstedeværelse i Mellemøsten, Sydafrika og Japan.